Allt du vill veta om Spice Girls

För ett par veckor sedan var jag ner i mitt källarförråd och rotade bland massa grejer. Hittade då denna bok:



Började läsa den idag! Och jag kan lova att man läser den med andra ögon än vad man gjorde för typ 15 år sen. Nu förstår man ju faktiskt vad man läser. Har läst första kapitlet idag, och jag lärde mig att Spice Girls var den första grupp som någonsin lyckats placera sina fyra första singlar som listettor. Först självklart Wannabe (bästa singel på Brit Awards), Say You'll Be There (bästa video), 2 become 1 och Who Do You Think You Are. Allt detta under ett och samma år, nämligen 1997.

Girlpower deluxe! De spreds världen över som en löpeld!

Kommentarer
Postat av: 3mma

Jag kan inte se Victoria B att hon sjunger liksom , visst hon gör det inte nu men det känns inte som hon har varit en person som sjunger haha :D

2011-05-11 @ 16:32:23
URL: http://gillew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0